Moje przepisy

środa, 21 października 2015

Jesień




I nadeszła. 

Nie o tę kalendarzową, obecną od miesiąca mi chodzi, ale tę mokrą i sunącą w wilgotnym płaszczu po mokrej ziemi. Póki rozpieszczała ciepłem i prawie słonecznymi dniami było wzorcowo. Teraz kapie, sączy się i skleja z butami i nastrojami. Powiedziałabym, że to przez mojego męża, od tygodni twierdził, że nie może doczekać się biegania z zasysającym błotkiem pod stopami. Doczekał się. Wcale nie marudzę. Właściwie to też mnie cieszy deszcz. Wszystko tak ginęło w letniej suszy, że zniechęcało do jakichkolwiek upraw. Wiadomo jednak, że skracający się dzień i szybko nadciągająca ciemność budzi smętne myśli i czasem  dobry humor wymaga wspomagaczy i specjalnego budulca.

A gdyby tak ogrzać się ciepłymi, chrupiącymi bułeczkami na sobotnie śniadanie?

Jutro mój ulubiony prosty przepis na bułeczki, które można dowolnie formować. Mniam. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz